Allinq wordt verantwoordelijk voor de passieve telecominfrastructuur van Schiphol

28-11-2019

Schiphol wil de world’s leading digital airport worden. Om deze ambitie waar te maken, is focus nodig. Schiphol heeft er daarom voor gekozen om de diensten van haar eigen telecomdienstverlener Schiphol Telematics over te dragen aan ervaren partijen in de markt.
Allinq krijgt de verantwoordelijkheid voor de volledige passieve telecominfrastructuur van Schiphol. Daar zijn we bijzonder trots op. Het was de cultuur van Allinq die voor de lange termijn het verschil maakte.

Schiphol: “Allinqs open, transparante, meedenkende houding, de expertise van jullie team, het snelle schakelen en het prettige directiecontact zijn erg gewaardeerd, waardoor we veel vertrouwen hebben in een succesvolle samenwerking in de toekomst”



Het Allinq-team zit vol ambities om de infrastructuur van Schiphol verder te professionaliseren. Om elke dag continuïteit te waarborgen, nemen we het werk in drie fases geleidelijk van Schiphol Telematics over. Uiteindelijk nemen we het beheercontract naadloos over.
Dan is het onze verantwoordelijkheid om volledige bedrijfszekerheid te bieden, storingen te verhelpen, veranderprojecten op te pakken en met innovaties bij te dragen aan de customer experience van de klanten en bezoekers van Schiphol.
Allinq versterkt hiermee haar positie als dé partner waar eigenaren van telecomnetwerken het volledige levenscyclusmanagement van hun telecominfrastructuur beleggen.

Terug naar overzicht

5-12-2019

40.000!

Donderdag 5 december! Wat een dag! Sinterklaas in...
28-11-2019

Allinq wordt verantwoordelijk voor de passieve...

Schiphol wil de world’s leading digital airport...